TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

 

  1. DEFINIREA TERMENILOR

magprint.ro este denumirea site-ului aparținând LETTPRINT SRL, persoană juridică română, cu sediul în Timișoara, Calea Urseni 109, jud. Timis, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J35/5821/2022, CUI 47378925.

Vânzător: societatea LETTPRINT SRL, persoană juridică română, cu sediul în Timișoara, Calea Urseni 109, jud. Timis, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J35/2321/2012, CUI RO30698844, e-mail: office@lettprint.ro. În același timp, vânzătorul va fi considerat operatorul magazinului online.

 

Cumpărător: persoana fizică/persoana juridică sau orice entitate juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.

 

Utilizator: orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

 

Cont: secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre client/cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (istoric comenzi, retururi, informații personale, cupoane, favorite etc.).

 

Favorite: sectiune din cont care permite cumparatorului / utilizatorului sa isi creeze liste.

Listă: pagina web din Favorite în care cumpărătorul/utilizatorul poate adăuga bunuri pe care le consideră a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adăuga în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Site: domeniul magprint.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă: un document electronic prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.

Bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului, ca urmare a contractului încheiat.

Contract: reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.

Newsletter: mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică cu privire la bunurile și serviciile și/sau a promoțiile desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

 

  1. SCOPUL TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Folosirea site-ului magprint.ro (care cuprinde, dar nu se rezumă numai la: vizitarea acestuia, înregistrarea pe site, folosirea serviciilor oferite de LETTPRINT prin intermediul site-ului magprint.ro) implică acceptarea în întregime, necondiționată a Termenilor și Condițiilor din prezentul document. 

 

Scopul acestor Termeni și Condiții este de a defini și reglementa condițiile de utilizare a acestui site atât pentru vizitatorii site-ului, cat si pentru persoanele care plasează comenzi pe site, precum și drepturile și obligațiile vânzătorului și cumpărătorului.

 

Conținutul Paginii magprint.ro, incluzând, fără a se limita la texte, grafică, imagini, software, logo, precum și orice alte date și aplicații inclusiv în ceea ce priveşte, dacă este cazul, comentariile clienților, reprezintă proprietatea exclusivă a S.C. LETTPRINT SRL și/sau a partenerilor săi, fiind protejată conform legislației în vigoare privind drepturile de autor și drepturile de proprietate intelectuală și industrială, fiind interzisă și pedepsită conform legilor în vigoare orice preluare din conținutul paginii în scopul republicării, distribuirii totale sau parțiale sau în orice alte scopuri, sub orice formă, fără acordul scris prealabil al vânzătorului.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă, vânzătorul va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii.

Contractul se consideră încheiat în momentul în care comanda este trimisă de către cumpărător și este confirmată de către vânzător prin email, SMS sau telefonic. 

  1. COMANDĂ. POLITICA DE VÂNZARE. 

Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete.

În cadrul procesului de plasare a unei comenzi, cumpărătorul poate alege modalitatea de plată a prețului astfel:

  • Plata la livrare: plata efectuată în momentul recepționării bunurilor de la curier: cash sau cu cardul.
  • Plata în avans (fără cash): transfer imediat de bani din contul bancar sau plata cu cardul; plata prin transfer bancar.

Modalitatea aleasă pentru plata prețului poate fi schimbată după plasarea comenzii numai cu acordul vânzătorului.

 

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fară nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune/interese, în următoarele cazuri:

  • neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către cumpărător, pe site, sunt incomplete și/sau incorecte.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă în situațiile în care un client plasează aceeași comandă de mai multe ori și, în mod repetat, nu o ridică sau adoptă un comportament nepotrivit în interacțiunile cu vânzătorul. 

Vânzătorul îsi rezervă dreptul de a refuza realizarea (în cazul produselor personalizate) produselor al căror conținut ar contraveni propriilor valori, principii sau politici de administrare a afacerilor, ordinii publice sau bunelor moravuri, fără a fi dator să justifice refuzul său.

Pentru motive justificate, magprint.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, conduita sau activitatea utilizatorului/cumpărătorului pe site sau acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel magprint.ro.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

Toate prețurile bunurilor și/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON).

În cazul achiziționării unor produse personalizate (plicuri personalizate cu grafica / logo clientului, sau plicuri ștanțate cu ștanță comandată de clienti), cumpărătorul va trebui să achite un avans de 100% din valoarea totală a comenzii. Vânzătorul va considera o comandă fermă doar după confirmarea plății avansului de către cumpărător. Comanda minimă pentru produsele personalizate va fii stabilită împreună cu clientuli.

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Vânzătorul se obligă să livreze bunurile către cumpărător împreună cu toate componentele și accesoriile, în conformitate cu contractul de vânzare. În momentul plasării unei comenzi, cumpărătorul poate alege dintre următoarele modalități de livrare a bunurilor:

  • Livrare prin curier la adresa menționată în comandă,
  • Ridicarea personală de la unul din punctele de colectare partenere.

 

Obligația vânzătorului de a livra bunurile către cumpărător va fi considerată împlinită la momentul când vânzătorul oferă cumpărătorului dreptul de a dispune de bunuri la locul de livrare și îl notifică pe cumpărător în acest sens în avans. 

 

Cu condiția ca bunurile să fie în stoc, vânzătorul trimite, în mod normal, bunurile către cumpărător în curs de 5-10 zile lucrătoare calculate din momentul încheierii contractului de vânzare. În cazul în care cumpărătorul a ales efectuarea plății prețului prin transfer bancar, bunurile vor fi expediate în curs de 5-10 zile lucrătoare din momentul în care prețul este creditat în contul vânzătorului.

 

În durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voința vânzătorului sau a societății de curierat precum: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În toate aceste cazuri, un reprezentant al vânzătorului va informa cumpărătorul și va comunica o nouă dată privind efectuarea livrării.

 

  1. DREPTUL DE RETRAGERE. RETURNAREA PRODUSELOR

Potrivit OUG nr 34/2014, în cazul cumpărătorului persoană fizică, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului/bunurilor.

În cazul în care cumpărătorul persoană fizică solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, el trebuie să returneze și eventualele cadouri promoționale care au însoțit produsul respectiv. Cumpărătorul va suporta costurile și cheltuielile rezultate din returnarea bunurilor în cazul retragerii din contract. Bunurile returnate vor trebui să nu prezinte semne de uzură și să fie complete (inclusiv accesoriile, dacă este cazul). 

În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să restituie sumele de bani înainte ca cumpărătorul să restituie sau să dovedească restituirea bunurilor către vânzător (oricare ar fi prima dovedită).

 

Vânzătorul va fi îndreptățit să se retragă din contractul încheiat cu cumpărătorul în cazul în care bunurile comandate nu mai sunt produse sau livrate, precum și în cazul unei erori evidente cu privire la prețul bunurilor (de ex: un preț evident diferit față de prețul unui asemenea bun). 

 

Vânzătorul este, de asemenea, îndreptățit să se retragă din contract în cazul în care cumpărătorul nu operează transferul bancar în termen de o zi din momentul încheierii contractului de vânzare.

 

Cumpărătorul – persoană juridică poate solicita oricând vânzătorului rezilierea contractului din momentul încheierii contractului și până la momentul în care bunurile sunt expediate de către vânzător. Contractul va înceta prin acordul părților la momentul în care vânzătorul oferă cumpărătorului acceptul pentru rezilierea acestuia.

 

Produsele personalizate nu pot fi returnate.

 

  1. RĂSPUNDERE

magprint.ro va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratețea și încrederea în website și va încerca să corecteze erorile și omisiunile cât mai repede posibil. Cu toate acestea, magprint.ro nu este responsabil pentru inadvertențe, erori sau omisiuni în cadrul informațiilor furnizate. În mod expres, magprint.ro nu va fi responsabil pentru niciun fel de daune directe, indirecte, minore, speciale, de importanță majoră sau incidentale, rezultate din utilizarea informațiilor de pe acest site sau orice alt aspect relaționat acestui site. 

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricăreia din obligațiile sale conform comenzii.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, utilizatorul/cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

Ulterior creării “Contului”, utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra termenilor și condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale termenilor și condițiilor site-ului.

Termenii și condițiile site-ului pot fi modificați oricând de către LETTPRINT, aceștia fiind opozabili utilizatorilor/cumpărătorilor de la data afișării în site. Acceptarea termenilor și condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea check-boxului corespunzător din site și/sau prin trimiterea comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

 

  1. CONDIȚII DE GARANȚIE

Toate produsele comercializate de LETTPRINT beneficiază de garanție pentru o perioada de 30 zile de la data achiziției.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, rupturi, crăpături, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.

 

  1. DISPOZIȚII FINALE

Pentru a se adresa Autoritatii Naționale pentru Protectia Consumatorilor, cumpărătorul persoană fizică poate accesa link-ul: http://www.anpc.gov.ro sau apela InfoCons la numărul de telefon (021) 9615.